За замовчуванням Blender містить десять mesh-об'єктів, додати які можна за допомогою меню заголовка редактора 3D Viewport | 3D-в'юпорт . Це меню викликається комбінацією клавіш Shift + A . Хоча площина (plane), коло (circle) та сітка (grid) двовимірні, в режимі редагування їх можна зробити тривимірними.
Потім відкрийте меню «Add» у нижній частині екрана та виберіть потрібний тип об'єктів, наприклад, фігури (Mesh), а потім саму фігуру. Після її додавання вона з'явиться біля курсору. Так ви можете додати будь-який об'єкт.
Перейти в меню File > Append (гаряче сполучення клавіш Shift + F1) і в вікні знайти потрібний файл з якого необхідно щось взяти. Об'єкти перебувають у папці Object, матеріали у папці Material тощо.
Опція в сферу може бути викликана з меню Полісітка ‣ Перетворення ‣ В сферу або натисніть Shift-Alt-S.