Які навички потрібні таргетологу Володіння основними поняттями і термінами маркетингу (воронка продажів, CPA тощо). Володіння основними навичками планування й аналітики маркетингових кампаній (SWOT, ментальні карти, аналіз бізнес-моделі). Вміння швидко аналізувати цільову аудиторію. Здатність швидко вчитися.
Основними обов'язками таргетолога були, є та, в найближчому часі, будуть:
- аналіз конкурентів та аудиторії
- пошук та сортування цільової аудиторії
- аналіз продукту або послуги
- створення рекламної кампанії та креативів під неї
- налаштування реклами в соц. …
- планування бюджету для рекламної кампанії
Скільки заробляє таргетолог? В Україні середньостатистичний таргетолог, який працює в компанії, агенції або на фрілансі може претендувати на зарплату в 20-50 тисяч грн (станом на 2023 рік).
Середня вартість роботи фахівців у сфері SMM
Професія | Вартість послуги |
---|---|
Таргетолог | від 350$ |
SMM-фахівець | від 550$ |
Фотограф/час | від 60$ |
Відеограф/час | від 25$ |
Таргетолог можна працювати, як у компанії чи агенції, так і на фрілансі. Зазвичай ці спеціалісти ведуть паралельно декілька проєктів. Опанувати такий напрям можна в середньому за 3-4 місяці. Проте важливо бути готовим, що вчитись та слідкувати за трендами потрібно буде завжди.
Які навички потрібні таргетологу. Вміння аналітично мислити. Знання інструментів та механізмів роботи конкретної соцмережі, тобто майданчика, де потрібно буде працювати. Володіння основними поняттями і термінами маркетингу (воронка продажів, CPA тощо).