При зворотному русі поршня гальмівна рідина плавно повертається в нагнітальну порожнину ГТЦ. Далі поршень під дією атмосферного тиску входить у циліндр, утворюючи зазор між диском і краєм колодки, зумовлений конструкцією ГТЦ, а саме розташуванням компенсаційних отворів. “Jul 11, 2017
супорта повинні ходити досить легко, тобто зусиллями двох великих пальців вони повинні вдавлюватися.
Працює він досить просто: коли ми тиснемо на педаль гальма, по магістралях (трубках і шлангах) до супорта подається гальмівна рідина. Вона тисне на поршень, який виходить із корпусу супорта і тисне на колодки. Залежно від конструкції супорта поршень може бути один, а може – два або більше.
Ознака супорта, що заклинив, – збільшення зсуву автомобіля в одну зі сторін під час натискання на педаль гальма. У деяких випадках гальмівна педаль перестає повертатися у вихідне положення під час її відпускання.