Актуальні поради Українцям Який має бути зазор на поршневих кільцях

Який має бути зазор на поршневих кільцях

1 – стопорне кільце; 2 – поршневий палець; 3 – бобишка; 4 – канавки для компресійних кілець; 5 – маслознімне кільце: 6 – компресійне кільце; 7 – канавки для маслознімних кілець Для нормальної роботи двигуна між поршнем і циліндром повинен бути мінімальний зазор 0,1. – 0,3 мм.

У більшості випадків поршневі кільця мають маркування: «Top» або «Oben». Потім ця індикація повинна вказувати на нижню (верхню) частину поршня. Поршневі кільця також повинні бути розташовані відповідно.

На двотактних бензинових двигунах встановлюють, зазвичай лише два компресійних кільця. Кільце у замку відповідає за формою та розташуванням стопорного штифта, який запобігає провертанню і підвищує компресію (встановлюється лише на двотактних бензинових двигунах). Перше компресійне кільце працює в найважчих умовах.

Радіус кривошипа — відстань від осі корінної шийки колінчастого вала до осі його шатунної шийки. Хід поршня — відстань між ВМТ та НМТ, що дорівнює подвоєному радіусу кривошипа колінчастого вала. Кожному ходу поршня відповідає повертання колінчастого вала на кут 180° (пів-оберта).

Маркування товарного знаку заводу виробника та надпис "ВЕРХ" (для кілець несіметрічного перетину) розташувати в сторону днища поршня. Замки кілець розташувати в різні боки відносно один одного; Стик пружинного розширювача маслоз'ємного кільця розташувати діаметрально протилежно замку кільця.

За допомогою гвинтового калібру ми можемо визначити діаметр поршня. Розміщуємо розмір гвинта перпендикулярно до поршневого пальця; саме тут виникає більшість сил в результаті напрямна сила. При зносі поршня діаметр тут зменшиться найбільше. У технічних даних виробника вказано розмір поршня.





Який зазор повинен бути на поршневих кільцях. Двигун внутрішнього згоряння фактично є теплової машиною. В процесі роботи такого двигуна цілий ряд навантажених деталей в конструкції ЦПГ і …

Related Post