Якщо у вас змінилися плани і доставка не потрібна, скасувати замовлення можна в особистому кабінеті. 1. Праворуч від замовлення натисніть «Скасувати».
Відкрийте Установки → Програми → натисніть піктограму з трьома точками у верхньому правому куті → Права програм → Оптимізація роботи батареї → Dostavista → Заборонити.
Якщо ви скасуйте замовлення через 5 хвилин після виїзду кур'єра, вам доведеться сплатити помилковий виклик. Зміни можна вносити через особистий кабінет або по телефону, але треба буде узгодити їх із кур'єром.
Якщо у вас змінилися плани і доставка не потрібна, скасуйте замовлення в особистому кабінеті на сайті або в додатку.
- Праворуч від замовлення натисніть «Скасувати».
- Переконайтеся, що саме це замовлення не є актуальним, і знову натисніть «Скасувати».
- Виберіть причину та підтвердьте рішення. Після цього ми скасуємо замовлення.