Обов'язково запитайте, як його звуть, і представтеся самі. Розмовте його, покажіть, що ви бажаєте вирішити його проблеми, а не лише продати ваш товар чи послугу. Переконайтеся, що ви будете дуже раді зустрітися з ним особисто і запропонуйте приїхати до вас. Призначте особисту зустріч із клієнтом на вашій території.
Мотиви покупки продукту відносяться до тих впливів та причин, які спонукають (Стимулюють) покупця вибирати конкретний продукт, замість будь-яких інших. До них відносяться фізична привабливість продукту (тобто дизайн, форма, розмір, розмір, колір, упаковка, показники, вартість і т.д.
Не варто забувати і про персонал, адже мотивовані співробітники зацікавлені в тому, щоб стимулювати потенційних покупців для покупки товарів. Перевірені методи мотивації персоналу – надання премій за досягнення, проведення корпоративних конкурсів, впровадження системи бонусів.