Якщо у вас немає QR-коду, зателефонуйте за номером магазину — ми організуємо індивідуальну видачу замовлення. Пункт видачі онлайн-замовлення (ПВЗ) – магазин працює, але доступ до торгового залу закрито. Можна отримати онлайн замовлення або оформити онлайн-покупку на місці за допомогою співробітника магазину.
Якщо для отримання замовлення обраний роздрібний магазинЕльдорадо» або віддалений склад інтернет-магазину, то Ви приїжджаєте до обраної Вами точки самовивезення. Повідомляєте номер замовлення, оплачуєте* і забираєте свій замовлення.
Замовлення на самовивіз, оплачені на сайті або в мобільному додатку, зберігаються 5 днів з дня повідомлення про готовність до видачі. Замовлення на самовивіз з оплатою при отриманні зберігаються 3 дні від дня повідомлення про готовність до видачі. Після закінчення терміну зберігання замовлення скасовується.
Ви можете замовити будь-які послуги, де Вам зручно: у роздрібних магазинах, за телефоном контактного центру 8 800 250 25 25 або на сайті.