По суті, користувачі бази даних Access співпрацюють над набором даних, а користувачі книги Excel співпрацюють над документом.
Microsoft Access працює з об'єктами шести типів: таблицями, формами, запитами, звітами, модулями, макросами. Усі вони згруповані за категоріями і відображаються в області переходів бази даних.
Стабільну версію було перевірено 9 травня 2022. «Microsoft Access» (повна назва Microsoft Office Access) — система управління базами даних, програма, що входить до складу пакету офісних програм Microsoft Office.
Запис — містить певні дані, наприклад відомості про конкретного працівника або продукт. Поле — містить дані про один аспект, притаманний даним у таблиці, наприклад ім'я або адресу електронної пошти.
Microsoft Office
Зверху зліва: Outlook, OneDrive, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Teams та Yammer | |
---|---|
Стабільний випуск | 2021 |
Версії | Windows: 15.0.4551.1011 (10 грудня 2013) |
Операційна система | Windows, Mac OS X |
Мова програмування | C++ |
Access дає змогу використовувати запити мова структурованих запитів (SQL) для швидкого отримання лише потрібних рядків і стовпців даних незалежно від того, які дані містяться в одній таблиці або в багатьох таблицях. Для створення обчислюваних полів також можна використовувати вирази в запитах.
У чому різниця між Excel та Access? Access призначений для всіх типів користувачів Хоча Excel не є базою даних, вона широко використовується для зберігання даних і часто використовується для …