У 1959 році почалося виготовлення вузлів та деталей для автомобільної техніки, у березні 1959 року завод почав виготовляти рами. 10 квітня 1959 року було завершено виготовлення перших двох самоскидів КРАЗ-222, до кінця 1959 року завод освоїв серійне виробництво КРАЗ-214, КРАЗ-219 та КРАЗ-222.
Найбільший випуск автомобілів цієї серії припав на 1978-1987 рр., коли щорічно з конвеєра сходило по 7500-8000 од. Новина, що з'явилася тоді, зовні мало відрізнялася від свого попередника КРАЗ-214б. Хіба що впадали у вічі встановлені на ній широкі шини, наче ноги. Звідки і пішло прізвиськолаптежник».
Однак, незважаючи на те, що КРАЗ – це всюдихід для складних умов, робота на КРАЗ сама по собі дуже тяжка. Найчастіше робота на даній машині дуже сильно вимотувала водіїв, за що вантажівку прозвали.Людожером". "Лаптежник" важив майже 12 тонн, і керувати ним було складно.