Враховуючи викладене, суб'єкт господарювання (продавець) не зобов'язаний застосовувати РРО та/або ПРРО у разі реалізації товарів, робіт (послуг), оплата за які здійснюється за допомогою QR–коду, в якому закодовані повні банківські реквізити рахунку у форматі ІВАN такого суб'єкта господарювання.
Сьогодні українці використовують QR-коди для зчитування інформації про квитки на залізничний транспорт, реклами, контактної інформації, входження на деякі сайти (наприклад, Приват24 тощо) та багато іншого.
Зробити це можна у «Приват24 для бізнесу» через меню «Послуги» → «Приймання платежів» → «Платежі населення». Замовляєте плакат через меню «Послуги» → «Приймання платежів» → «Платежі за QR-кодом» (вибираєте компанію, необхідний розмір плаката та на яку пошту його надіслати).
QR-код діятиме 365 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий.
Коротка історія QR-кодів QR-коди винайшли у Японії 1994 року. Машинобудівній корпорації Denso знадобилася технологія, яка дозволяє прикріплювати різні цифрові дані до автозапчастин. Раніше для цього використовувалися штрих-коди. Але обсягу даних, який можна було в них зашифрувати, вже не вистачало.
Щоб скористатися послугою, вам потрібно: Увійти в додаток Приват 24. Обрати вкладку по середині та натиснути на сканувати QR – код Відсканувати представлений QR – код
Отже, як продавати свої QR-коди? Давай дізнаємось. Як просувати ваші QR-коди для більшої кількості сканувань? Просування QR-коду залежить від розміщення. Дуже важливо розмістити QR-код там, де його помітить більше людей, і відскануйте його. …