Як правильно Якщо хочете виявити ввічливість, просто скажіть: “Співчуваю вам”. Якщо хочете проявити одночасно ввічливість і турботу, скажіть так: “Співчуваю вам. Чим я можу допомогти?”
10 фраз, які не можна говорити клієнту
- 1. “Я зроблю все, що буде потрібно”
- “Так, я зроблю дешевше, ніж вказав”
- “Так, оплатіть роботу потім”
- “Так, давайте додамо це”
- 5. “Таке зробити не можна”
- “Був у мене один замовник…”
- “Я на зв’язку в будь-який час!”
- “Мені дуже потрібне це замовлення”
Відмовили – поясніть причину. Необґрунтоване “ні”, як плювок в обличчя клієнту – крайня неповага…. Якщо хочете залишатися корисними клієнтам і проявляти турботу навіть у разі відмови – дотримуйтесь трьох законів “ні”.
- Відмовляйте одразу.
- Пояснюйте причину.
- Давайте альтернативу.
29 Jan 2018