Актуальні поради Українцям Як можна класифікувати маркетингові дослідження?

Як можна класифікувати маркетингові дослідження?

Види маркетингових досліджень

  • Дослідження ринку
  • Дослідження макросистеми
  • Дослідження споживачів
  • Дослідження конкурентів
  • Дослідження потенціалу
  • Дослідження шансів на ризик
  • Дослідження посередників
  • Дослідження товарів

Таким чином, маркетингові дослідження освітніх послуг включають 9 основних напрямків — це дослідження в області:

  • ринку освітніх послуг;
  • споживачів;
  • ціни;
  • каналів просування;
  • конкурентів;
  • реклами;
  • методів стимулювання продаж;
  • персоналу, процесу навчання;

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ — ЦЕ пошук, збирання та аналіз інформації, яка забезпечує потреби маркетингу компанії. Маркетингові дослідження – поняття набагато ширше, ніж аналіз ринку чи опитування споживачів, і включає у собі дослідження споживачів, дослідження ринку, дослідження конкурентів і т.д.

Related Post

Що можна клеїти клеєм у 7000Що можна клеїти клеєм у 7000

Прозорий силіконовий клей В-7000 використовують для склеювання не лише сенсорів та електронних компонентів. Від дуже добре склеює між собою: дерево, кераміку, скло, пластик, шкіру, біжутерію, гуму, папір, картон, тканини, камінці,