Види маркетингових досліджень
- Дослідження ринку
- Дослідження макросистеми
- Дослідження споживачів
- Дослідження конкурентів
- Дослідження потенціалу
- Дослідження шансів на ризик
- Дослідження посередників
- Дослідження товарів
Таким чином, маркетингові дослідження освітніх послуг включають 9 основних напрямків — це дослідження в області:
- ринку освітніх послуг;
- споживачів;
- ціни;
- каналів просування;
- конкурентів;
- реклами;
- методів стимулювання продаж;
- персоналу, процесу навчання;
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ — ЦЕ пошук, збирання та аналіз інформації, яка забезпечує потреби маркетингу компанії. Маркетингові дослідження – поняття набагато ширше, ніж аналіз ринку чи опитування споживачів, і включає у собі дослідження споживачів, дослідження ринку, дослідження конкурентів і т.д.