На телефон встановлюється гарантійний термін, протягом якого його ремонт за певних умов виконується безоплатно. Зазвичай на технічно складні вироби такий термін становить один, а в деяких випадках – два роки.
Відповідно до того ж, закону про права споживача (стаття 19 пункт 2), гарантійний термін товару обчислюється з дня передачі товару споживачеві. Однак, якщо день передачі товару встановити неможливо, наприклад, через відсутність чека або гарантійного талона, то ці терміни обчислюються з дня виготовлення товару.
Найчастіше на мобільні пристрої надається стандартна гарантія терміном на рік, рідше — на два. Споживач може претендувати на повернення коштів, обмін апарату або безкоштовний ремонт у разі, якщо виявить дефект, що виник з вини виробника, та доведе цей виробничий шлюб продавцям.
Основна гарантія покриває майже всі недоліки товару, крім викликаних порушенням правил експлуатації (дефекти з вини покупця, затоки, механічні пошкодження, віруси тощо), діями третіх осіб (діти, злодії, Годзила) та непереборної сили (ураган, повінь тощо).