Відмінність бренду від торгової марки в тому, що елементи його фірмового стилю, brandname, слоган впізнаються споживачем, а також у тому, що бренд завоював лояльність певної частини ринку, товари під його логотипом мають попит. Торгова марка перетворюється на бренд через рекламну комунікацію.
Торгова марка – це відмінний знак товару, який офіційно зареєстровано. Бренд – Комплекс асоціацій та характеристик продукції, закладених у свідомості споживача. Ці 2 поняття відрізняються також наявністю емоцій.
Бренд відрізняється від торгової марки тим, що вона є одночасно торговою маркою, проте не кожна торгова марка може стати брендом. Торгові марки перетворюються на бренд тільки в тому випадку, коли комунікація «товар-покупець» конкретної продукції набагато сильніша, ніж аналогічна конкурентам.
Товарний знак – Це торгова марка, що пройшла процедуру реєстрації. Тобто на законодавчому рівні він захищається авторським правом, тоді як логотип – Ні. Як тільки так званий логотип (Торгову марку) реєструють, він стає товарним знаком.