"Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції", – зазначають в міністерстві. Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту.21 груд. 2022 р.
Гроші за товар, оплачений платіжною карткою, можна повернути готівкою Нацбанк у листі від 12.10.2016 р. №57-0002/84778 нагадує, що гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. Якщо ж такої можливості немає – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.
Якщо після поповнення через термінал сума не зарахована на рахунок, зверніться до служби підтримки термінала за телефоном, вказаним на чеку/терміналі. Потрібно буде повідомити номер транзакції (якщо термінал видав чек про операцію) або номер термінала, час та суму операції.
«Повернення» меню «Сервис»:
- Вхід в меню «Сервис» здійснюється кнопкою F4 і введенням логіна 1234.
- Вибираємо в меню рядок «Серв. повернення »
- Проводимо карту, вводимо суму, RRN.
- Термінал друкує чек «Заявка на повернення прийнятя».
Якщо картки Привату у вас немає, вам слід діяти у такий спосіб:
- Знайдіть найближчий термінал самообслуговування.
- У головному меню оберіть послугу Поповнити картку іншого банку.
- Вкажіть номер картки іншого банку.
- Виберіть форму поповнення – готівкою.
- Засуньте необхідну суму в купюроприймач.
- Натисніть Поповнити.
14 днів – стільки часу дає закон, щоб повернути товар належної якості. Але якщо з моменту придбання пройшло понад два тижні, ви зможете повернути товар тільки по гарантії, тобто якщо в товарі є якісь недоліки. Гарантійний термін — час, протягом якого можна повернути бракований товар.
Найпопулярнішою послугою платіжного терміналу по визнанню українців є оплата мобільного рахунку. Ось тільки гроші не завжди зараховуються на ваш рахунок в силу різних причин. Чи можна повернути кошти залежить від багатьох факторів, і основний – наявність квитанції терміналу …