Етапи брендингу Процес починається з дослідження ринку, конкурентів, аудиту продукту, ресурсів та фінансів компанії. За підсумками цієї інформації розробляється позиціонування. Тільки тепер можна приступати до розробки назви та візуального образу, які часто називають «брендингом» у вузькому розумінні.
Ключовими компонентами, які вимагають особливої уваги під час створення бренду з нуля, є:
- назва компанії та продуктів чи послуг;
- слоган;
- логотип;
- ціноутворення та упаковка продукту;
- приміщення для офісу чи магазину;
- де і як ви рекламуєтеся;
- корпоративний одяг;
- поведінка;
Бренд — це популярність компанії та її репутація. Чим ширша популярність і краща репутація, тим бренд сильніше. Популярність створюється регулярною, корисною та якісною комунікацією з аудиторією бренду. А репутація — виконаними обіцянками, якісним продуктом та сервісом.
Брендінг — це сукупність маркетингових зусиль щодо створення бренду, його підтримки та розвитку на ринку. Якщо сформулювати простіше, завданням брендингу є формування бренду, т. е. перенесення задуманих асоціацій, що з ним, на думку споживачів.