Націнку рахують і у відсотках, розділивши прибуток на закупівельну вартість і помноживши на 100%. У нашому прикладі, це: 40 рублів / 10 рублів * 100% = 400%. Маржа – це відношення прибутку до цінника продажу товару, виражене у відсотках. У нашому випадку, це: 40 рублів / 50 рублів * 100% = 80%.
Багато в чому вона визначається тим, за якою ціною ви продаєте товар. Для того щоб отримати прибуток, потрібно встановити торгову націнку на товар – надбавку до закупівельної ціни. У середньому націнка на одяг і взуття становить 60-100%, біжутерію і сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.
Націнка на собівартість – це відношення величини валового прибутку до собівартості. Цей коефіцієнт показує, який прибуток ми отримаємо з 1 рубля собівартості. Якщо націнка на собівартість дорівнює 25%, то це означає, що з кожного рубля, вкладеного у виробництво товару, ми отримаємо 25 копійок прибутку.
Як розрахувати націнку на товар
- Націнка – це показник, який показує, наскільки збільшилася роздрібна ціна продажу від оптової.
- Націнка = Ціна продажу – Ціна закупівлі
- Націнка % = ( Націнка руб / Оптова ціна) * 100.
- Націнка % = (Ціна продажу – Оптова ціна) / Оптова ціна * 100.
Aug 5, 2020