Актуальні поради Українцям Як відбувається реєстрація нерухомості через МФЦ?

Як відбувається реєстрація нерухомості через МФЦ?

Завітати до МФЦ можна і без попереднього запису, співробітники центру приймають громадян у порядку «живої» електронної черги. На прийомі відвідувач надає співробітнику центру весь зібраний пакет документів та за виданим зразком заповнює заяву про реєстрацію права власності..

Термін державної реєстрації прав не повинен перевищувати 7 робочих днів з дня прийому заяви та необхідних документів Росреєстром (9 робочих днів, якщо документи подаються через МФЦ).

передає документи до Росреєстру в електронному вигляді (заставні передаються у паперовому вигляді). Документи у паперовому вигляді зберігаються у центрі «Мої документи» До закінчення реєстраційних дій.

Документи для МФЦ для реєстрації права власності які вам потрібно взяти з собою

  • – Діючий паспорт громадянина РФ – для учасників угоди старше 14 років, довірених осіб, опікунів та законних представників неповнолітніх;
  • – Свідоцтво про народження – для учасників угоди віком до 14 років;

Related Post

Що таке диспансеризація хворогоЩо таке диспансеризація хворого

Диспансерний метод роботи є одним з основних напрямків діяльності медичних частин ВТУ і полягає в активному нагляді за станом здоров'я засуджених, вивченні і поліпшенні умови праці та побуту, а також