Англійське слово COMMON RAIL позначає однаково високе тиск у трубці-акумуляторі (рампі або рейці), що розподіляється по всіх циліндрах. Конструкція має два контури тиску подачі палива – низьке тиск до ТНВД (від вакууму до 6 бар) та висока тиск від ТНВД до форсунок (Від 1350 до 2500 бар).
Принцип дії Коммон Рейл Спочатку насос, що вкачує в контур низького тиску, засмоктує дизельне паливо з бака. Далі воно очищається, проходячи через фільтр, і надходить у контур високого тиску. Потім пальне переміщається в акумуляторний вузол, де його тиск підвищується.
Сучасні дизельні мотори виробляють із встановленою системою під назвою Common Rail. Для коректного функціонування форсунок їх необхідно запрограмувати на стикування з контрольним блоком. Іншими словами, форсунку з електронним керуванням необхідно прописати.