Принцип звернення (або якщо хочете обертання навколо) однаковий у всіх випадках: всі звуки, які є в даному вихідному акорді, залишаються на своїх місцях, крім одного – верхнього чи нижнього. Цей верхній або нижній звук рухливий, він переміщається: верхній на октаву вниз, а нижній навпаки, на октаву вгору.
тризвуччя (Основний вигляд) – з основним тоном у нижньому голосі. секстаккорд (або перше звернення тризвучтя) – Поводження з терцевим тоном в нижньому голосі. У класичній гармонії секстаккорд позначається цифрою 6. квартсекстаккорд (або друге звернення тризвучтя) – Поводження з квінтовим тоном у нижньому голосі.
Виходить, щоб дозволити збільшене тризвуччя, потрібно змінити лише одну ноту – або знизити вже знижену, або підвищити підвищену. Що сталося в результаті? Збільшене тризвуччя у мажорі дозволилося в тонічний квартсекстаккорд, а збільшене тризвуччя у мінорі – у тонічний секстакорд.