Вказує, скільки відвідувачів залишили свої контакти на вашому сайті (такі реєстрації в перспективі можуть конвертуватися у продажі). Формула, котра допомагає порахувати цей показник: (кількість лідів / загальна кількість відвідувачів) * 100%.21 серп. 2023 р.
Як розраховується конверсія Отже, як рахувати конверсію? Існує проста формула, за допомогою якої можна самостійно визначити показник CR: CR = (кількість конверсій ÷ кількість відвідувачів) × 100%.
6 способів залучити нових клієнтів.
- Розробіть масштабовану стратегію й поставте чіткі цілі. …
- Дбайте про простоту продажів. …
- Не залишайте поза увагою відвідувачів веб-сайту, які не роблять покупок. …
- Винагороджуйте постійних клієнтів. …
- Створіть цікавий вміст і зробіть так, щоб його було легко знайти.
- Не блукайте, складіть road map.
- Подивіться на свій магазин очима покупців
- Спробуйте переосмислити своє спілкування
- Перетворіть споживачів на своїх однодумців
- Усвідомлюйте власну цінність
- Поєднуйте традиційну рекламу та сучасні технології
- Надихайте споживачів купувати більше
- Перейдіть в онлайн
Існує кілька простих методів підвищення конверсії інтернет-ресурсу:
- №1: Використовуйте посадкову сторінку або landing page. …
- №2: Зменште кількість інформації …
- №3: Заохотьте покупця до себе …
- №4: Зверніть увагу на текст, розміщений на сайті …
- №5: Зробіть дизайн простішим та зрозумілішим
Існує універсальна формула, яка дозволяє обчислити конверсію сайту: конверсія сайту дорівнює кількості цільових дій, поділеному на загальну кількість відвідувачів ресурсу і помноженому на 100.
У режимі "Аналіз активності покупців" ви можете проаналізувати кількість реалізацій за місяць, розмір середнього чека, і частоту покупок клієнта.