Контентні зйомки – це новий жанр фото і відео, особливо затребуваний останнім часом. Контентна зйомка проводиться для спільнот у соціальних мережах, сайтах, блогах. Унікальні фотографії допомагають привнести індивідуальність до контенту, витримати необхідний стиль, підлаштувати візуальну частину під текст..
Чим відрізняється контент зйомка від звичайної? Перше відмінність, це кількість одягу. При зйомці для інстаграма ми не можемо зняти все в одному вбранні, тому що тоді ваша стрічка стане монотонною. Передплатникам здаватиметься, що вони вже бачили ці фото, тож пост можна перегорнути.
Контент–фотограф робить фото виключно для соціальних мереж. Він може знімати контент не тільки на фотоапарат, але ще й на телефон, тому що природність та жвавість кадру – одні з головних трендів 2022 року у зйомці, що дозволяє бренду стати ближчими до клієнтів.
Як правило, контентна зйомка включає 30 фотографій для стрічки (на кожен день) та 30 фото для stories.