У маркетингу кейси – Це своєрідні звіти про виконану роботу. У кейсах описуються завдання, запропоновані рішення, етапи роботи, перешкоди, результати. Гарний кейс – Це не сухе перерахування фактів, а захоплююча історія. Грамотно складені реальні кейси – Ефективний маркетинговий інструмент.
Що таке кейс Кейс – Це опис конкретної ситуації. Усередині неї є завдання, яке потрібно вирішити. Стосовно сайтів компаній кейсом називають звіт про те, як товари чи послуги допомогли вирішити проблему їхніх клієнтів.
Кейс (У перекладі з англ. – Випадок) являє собою проблемну ситуацію, запропоновану студентам як завдання для аналізу та пошуку рішення. Зазвичай кейс містить схематичний словесний опис ситуації, статистичні дані.