Заливку електролітом необхідно проводити за кімнатної температури (температура електроліту має бути від плюс 15 С до плюс 30 С) і в добре провітрюваному приміщенні. Черговість заливки банок особливого значення не має. Заливати електроліт необхідно до позначки “мах” за її наявності на корпусі АКБ.
Заряджати батарею після заливки електроліту потрібно обов’язково в наступних випадках: якщо батарею не використовували протягом доби після заливки; якщо початкова експлуатація батареї відбуватиметься у важких умовах (часті пуски двигуна, холодна погода і т. д.); якщо первинна експлуатація батареї відбуватиметься у важких умовах.
Для доливання рідини в акумулятор, що обслуговується, потрібно просто викрутити пробки із заливних отворів АКБ і залити дистильовану воду. Після доливання в акумулятор дистильованої води у відповідну секцію або секції АКБ, батарея заряджається до повної зарядки.
Акумулятор після заміни електроліту має заряджатися циклічно, тобто, дотримуючись схеми “зарядк а-розрядка”. Цей процес триває доти, доки щільність повністю не відновиться. За такого режиму зарядки струм має становити 0,1 А.