Покладіть руку на виток передньої амортизаційної пружини і попросіть кого-небудь сісти за кермо і покрутити кермо з боку в бік. Якщо підшипник зношений – ви почуєте металевий стукіт і відчуєте рукою віддачу. Можна орієнтуватися на звук.25 Jul 2019
Першими ознаками виходу опорного підшипника з ладу мають стати характерний стукіт у кузов з боку амортизаторів, вібрації та скрип під капотом під час руху нерівною дорогою. Ще одна ознака несправності – підклинювання керма.
При слабкому зносі підшипника можна навіть не помітити будь-яких порушень, на кшталт погіршення керованості та маневреності. А ось коли він буде вже досить пошарпаний, ви це зрозумієте одразу, особливо під час їзди трасою. Також одним із наслідків зносу підшипника може стати порушення розвалу-сходження автомобіля.
Сприяють зносу підшипника постійно різко мінливі навантаження, а також ударні навантаження і абразивні частинки пилу. Зрештою все це може стати причиною повного виходу з ладу підшипника. Як наслідок, шток амортизатора починає відхилятися від своєї осі, а підшипник скрипітиме, стукатиме, люфтитиме і пищатиме.