Відповідь на запитання «Навіщо?» можна звести до однієї простої фрази: щоб підвищити продуктивність. Продуктивність комп'ютерних комплектуючих визначається кількісними характеристиками. У випадку з робочими частотами відеокарт залежність абсолютно пряма та лінійна: чим вища частота — тим вища продуктивність.
Для безпечного розгону нам потрібні лише три повзунки: Core Clock, Memory Clock і Power Limit. Перший додає кількість мегагерц до поточної частоти ядра в іграх (GPU-Z це був пункт Boost), другий розганяє відеопам'ять (Memory), а третій збільшує ліміт енергоспоживання графічної плати.
Зниження частоти відеокарти – це відмінний спосіб боротьби з підвищеними робочими температурами та засіб зниження енергоспоживання. Любителі ігор зможуть досягти оптимального співвідношення продуктивності на спожитий ват і зробити свою систему менш галасливою.
Для продуктивності відеокарт важливі обсяг, частота та пропускна здатність шини відеопам'яті, характеристики графічного чіпа та його техпроцес, енергоспоживання та можливості охолодження, габарити відеокарти. Серед неігрових можливостей корисні прискорення обчислень, робота з фото та відео.