У російськомовному сегменті YouTube вже сформовано середню вартість, яку рекламодавець готовий віддати за інтеграцію:
- до $15-50 каналів до 100 тис. передплатників;
- до $70 блогеру з каналом у 100-200 тис. передплатників;
- близько $150-250 каналів від 300 тис.;
- від $300-500 каналів від 500 тис. передплатників.
Oct 1, 2020
Щоб розрахувати ціну за один показ оголошення, потрібно цю суму (700) поділити на кількість показів (2000). Виходить 0,35 рубля. У такому разі ціна за тисячу показів становитиме 350 рублів. Так само розраховується і ціна за тисячу показів з відтворення.
Якщо рекламна кампанія на Ютубі працює в комплексі з іншими рекламними каналами, мінімальний бюджет на трафік з відеореклами — від $100 місяць. Якщо ж реклама на відеохостингу – це головне джерело трафіку, мінімальний рекомендований бюджет — від $300.