Чи можливе повернення невикористаних грошей з картки? Гроші, які не були використані для оплати проїзду, повернути не можна.
Покрокова інструкція
- Заходимо в особистий кабінет.
- У “Платежі та перекази” шукаємо “Транспорт”.
- У пошуку вводимо “Подорожник”, обираємо послугу.
- Заповнюємо реквізити: з якого рахунку будемо переказувати гроші, на яку картку, скільки.
- Підтверджуємо операцію одноразовим паролем із СМС. Готово.
Власник має право здати картку “Подорожник” протягом 45 днів з дня її придбання в каси ГУП “Петербурзький метрополітен” з поверненням її вартості. Списання коштів за оплату проїзду здійснюється за встановленими тарифами.
Чи можна повернути гроші за невикористаний проїзний квиток? Ні, повернення грошей неможливе (підстава: п. 1.10 Додатка №2 до Розпорядження Комітету з транспорту Уряду Санкт-Петербурга від 27.06.2007 № 31-р “Про види проїзних квитків і порядок їх обігу”).