У чому полягає робота Сммщика?
Обов'язки SMM-менеджера Добиватися результатів для бізнесу – наприклад, продавати товари або послуги прямо зі сторінки в соцмережі, збільшувати охоплення та трафік на сайт, розуміти, як розвивати свої майданчики, нарощуючи аудиторію та її активність. Спілкуватися з передплатниками — важливий обов'язок SMM-Фахівця.
Що має вміти робити SMM-фахівець?
Які обов'язки виконує SMM-менеджер
- Розробка стратегії просування компанії. …
- Створення контенту, постановка завдань дизайнеру, публікація постів згідно з контент-планом.
- Комунікації з передплатниками. …
- Залучення нових передплатників. …
- Аналіз показників. …
- Тестування нових інструментів.
Збережена копія