У технічних даних на літієві акумулятори, як правило, верхня робоча температура вказується до +60ºС. Часто трапляються ситуації, коли пристрій з акумулятором має витримувати температуру до +85ºС і при цьому акумулятор не повинен фізично пошкодитися і призвести до небезпечної ситуації.
Основна причина відмови двигуна в мороз – акумулятор. Для початку рекомендується його “розігріти”. Тобто увімкнути запалювання, а потім дальнє світло на 15-20 секунд. Це потрібно для того, щоб електроліт зігрівся і ємність його підвищилася.
Якщо синоптики повідомляють про великі морози, то рекомендуємо підвищити співвідношення кислоти і води в АКБ. У звичайний час пропорція становить 35%/65%. Збільшивши кількість кислоти, ви знизите поріг замерзання електроліту д о-50 градусів. Такий варіант лише тимчасовий захід: він провокує роз’їдання пластин при потеплінні.