Не знімайте кільця з попередньо зібраних поршнів, щоб перевірити їх розміри. Дотримуйтесь послідовності встановлення поршневих кілець: спочатку встановіть маслознімне кільце, потім друге компресійне кільце, і насамкінець перше компресійне кільце.
Спочатку ставимо головне маслознімне кільце: те, що має хвилеподібну структуру Встановити його простіше нікуди, оскільки воно найеластичніше з усіх. Далі ставимо верхнє і нижнє тонкі маслознімні кільця. Вони трохи твердіші, але з їх установкою теж не повинно виникнути проблем.
Знайдіть на кільцях мітку, яка вказує, якою стороною кільця, встановлюються у бік днища поршня (Вгору). Мітки можуть мати вигляд: "•", "○", "ТОР", "Т".
У цьому випадку поршневе кільце складається з двох плоских кілець, встановлених один на одного і повернутих один до одного на 180º. При цьому верхнє кільце має форму літери «L», а нижнє кільце вставлено у виїмку верхнього кільця, за рахунок чого висота такого кільця виходить не більше висоти стандартного кільця.