Принцип роботи: за допомогою електричного насоса паливо надходить у камеру згоряння через фільтр. У цей момент нагнітач повітря подає необхідне для згоряння повітря від вхідного отвору в насадку пальника (так само забезпечує подачу опалювального повітря в салон).
За замовчуванням, на заводській уставці 30 хвилин працює, але можна встановити час від 1 до 59 хвилин. Гідроніка за замовчуванням 40 хвилин. Але якщо ставиш час виїзду, система включить підігрівач заздалегідь залежно від температури. Реально – від 5 до 40 хвилин, залежно від температури ОЖ.
Теплообмінник розташований навколо пальника. У теплообміннику циркулює охолодна рідина автомобіля. До пальника подаються повітря та паливо з бака автомобіля. При включенні обігрівача (з пульта дистанційного керування або з салону) пальник починає прогрівати рідину, що циркулює через теплообмінник.