Актуальні поради Українцям Як вибрати ключові слова для контекстної реклами?

Як вибрати ключові слова для контекстної реклами?

Оптимально підбирати для рекламних кампаній середньочастотні ключові запити, що містять не більше 7 слів. Низькочастотні запити – найдешевші, але й трафік з них мінімальний. Будувати рекламну кампанію лише на низькочастотних запитах ризиковано: ви можете не отримати запланованого результату.

Як скласти список ключових слів

  1. Поставте себе на місце клієнта.
  2. Вибирайте ключові слова із загальною чи вузькою тематикою залежно від своєї мети.
  3. Використовуйте загальні ключові слова, щоб розширити охоплення аудиторії.
  4. Додайте схожі ключові слова у групи оголошень

#️⃣6️⃣ Як писати заголовки для контекстної реклами….Вимоги до заголовків: довжина, лексика, контент

  1. коротким. Не більше 35 символів із пробілами. …
  2. коректним. Забороняється застосування жаргонізмів та грубої лексики, хибних даних, закликів, що стимулюють схильність до жорстокості, насильства, агресивності;
  3. без повторів.

Related Post

Як забрати замовлення в Ельдорадо без QR-коду?Як забрати замовлення в Ельдорадо без QR-коду?

Якщо у вас немає QR-коду, зателефонуйте за номером магазину — ми організуємо індивідуальну видачу замовлення. Пункт видачі онлайн-замовлення (ПВЗ) – магазин працює, але доступ до торгового залу закрито. Можна отримати

У чому різниця між синтезатором та піаніно?У чому різниця між синтезатором та піаніно?

Синтезатори можуть мати від 12 до 88 кнопок (зазвичай 61). Клавіатура на них набагато легша, менш глибока, ніж у цифрових піаніно, а клавіші менше та коротше. На синтезаторі можна музикувати