Карта ризиків – інструмент, який дозволяє класифікувати ризики за ступенем критичності для бізнесу. Крім того, вона допоможе зрозуміти, які ризики бізнес може сприйняти, не обробляючи. Наявність актуальної карти ризиків свідчить про те, що ризики ідентифікуються, аналізуються та обробляються.
Карти оцінки профісків необхідні у тому, щоб правильно оцінювати і зводити в реєстр усі небезпеки, які можуть бути на конкретному робочому місці. І в разі потреби застосувати цілеспрямовані дії для зниження передбачуваного ризику.
Для чого потрібен реєстр ризиків? Ціль використання реєстру ризиків в управлінні проектами полягає у виявленні, реєстрації та відстежуванні потенційних ризиків. Ризик в управлінні проектами — це будь-яка несподівана подія, яка може відбутися та вплинути на виконання проекту позитивним чи негативним чином.
Навіщо потрібен процес оцінки Це знижує ймовірність виникнення нещасних випадків на виробництві, професійних захворювань тощо. буд. Також це допомагає підвищити мотивацію співробітників, їхню кваліфікацію та забезпечити їхню соціальну захищеність.