Основна мета блокування диференціала – забезпечення ведучим колесам можливості повного використання сили зчеплення з опорною поверхнею для створення тягової сили, необхідної для поступального руху автомобіля.
Диференціал необхідно блокувати, коли є різниця у величинах сил зчеплення коліс, між якими він встановлений. Блокування слід вмикати безпосередньо перед подоланням складних ділянок шляху (в’язкий ґрунт, перешкоди, слизька брудна дорога).
Здрастуйте! Ось основні правила користування блокуваннями: Блокування заднього моста вмикається на ходу, за швидкості менше ніж 8 км/год, або на авто, що стоїть. Міжосьовий диференціал вмикається на ходу, підключається не відразу, рекомендується пограти (в легку) газом або гальмом.
Суть блокування диференціала зводиться до того, щоб передати крутний момент саме туди, де він потрібен. У тих випадках, коли автомобіль зав’язує в багнюці, момент передається одразу двом колесам, а не тільки тому, яке прослизає. Вирішити завдання блокування диференціала можна різними способами.