Актуальні поради Українцям Як правильно написати пояснювальну записку на роботі?

Як правильно написати пояснювальну записку на роботі?

Правила прості:

  1. Повинна бути відсутня просторічна лексика, текст пояснювальній записки витримано в офіційно-діловому стилі;
  2. Викладена інформація має бути достовірною;
  3. Завжди пишеться від імені працівника;
  4. Містить підпис та дату оформлення.

За змістом пояснення необхідно:

  • підтвердити чи спростувати факт допущеної помилки;
  • описати її обставини та причини;
  • дати оцінку своєї провини – навмисна, з необережності, відсутність;
  • послатися на свідків того, що трапилося;

Пояснювальна записка про помилку у роботі Перш за все, варто усвідомити, що ситуація має бути описана коротко, в той же час максимально повно. Потрібно вказати, у чому полягають помилки, чому вони були допущені, які наслідки це спричинило.

Related Post

Як визначити медикаментозну алергію?Як визначити медикаментозну алергію?

Поширеним проявом лікарської алергії є набряк Квінке, кропив'янка, що свербить висип (Токсідермія). У деяких пацієнтів виникає бронхоспазм, закладеність носа. Грізними і, на жаль, не рідкісними реакціями на медикаменти є анафілактичний

Як розв'язувати задачі більше менше?Як розв'язувати задачі більше менше?

Що таке завдання на кратне порівняння? Це завдання, В якій запитують, у скільки разів одне число більше або менше іншого. Такі завдання вирішуються поділом. Потрібно більше число поділити на менше.