Маркетолог – це фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку і проєктує стратегію просування товарів серед покупців. Він розглядає всі види конкурентної продукції, виокремлюючи найпопулярніші товари, вивчає їхні рекламні проєкти, думку споживачів та інше.
Спеціальність Маркетинг (кваліфікація, що присвоюється, – маркетолог) дає можливість студентам отримати широкі знання в умовах поєднання фундаментальної підготовки в галузі економіки з ґрунтовною науковою підготовкою у сфері досліджень ринку і схем діяльності компаній.
Дані анкетування показують, що для роботи за професією Маркетолога обов’язково потрібно мати диплом про вищу професійну освіту за відповідною спеціальністю або за такою спеціальністю, що дає змогу працювати Маркетологом (суміжна або схожа спеціальність).
Які якості та навички потрібні маркетологу Ця професія підійде вам, якщо ви: Вмієте працювати з інформацією. Маркетолог має вміти аналізувати дані, виділяти головне, відсікати другорядне, узагальнювати, класифікувати. Умієте працювати з людьми.