Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршня у обертальний рух (наприклад, обертальний рух колінчастого валу в двигунах внутрішнього згоряння), і навпаки.
Шатун (англ. connecting rod) (устар. тягове дишло) – деталь, що з'єднує поршень (за допомогою поршневого пальця) і шатунну шийку колінчастого валу або рухомих коліс паровоза. Служить для передачі газових сил поворотно-поступально рухомого поршня до колінчастого валу, що обертається.
Кривошипне–шатунний механізм призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршня у обертальний рух колінчастого валу. Деталі кривошипно–шатунного механізму можна розділити на: нерухомі – картер, блок циліндрів, циліндри, головка блоку циліндрів, прокладка головки блоку та піддон.
Кривошипне–шатунний механізм (КШМ) є важливим механізм автомобільного двигуна, який перетворює поступальні рухи поршневої системи у обертальний рух колінчастого валу двигуна, від якого, у свою чергу, цей рух передається на колеса автомобіля, що й наводить машину в …