Актуальні поради Українцям Як відповісти ввічливо клієнту?

Як відповісти ввічливо клієнту?

Як правильно Якщо хочете виявити ввічливість, просто скажіть: “Співчуваю вам”. Якщо хочете проявити одночасно ввічливість і турботу, скажіть так: “Співчуваю вам. Чим я можу допомогти?”

10 фраз, які не можна говорити клієнту

  • 1. “Я зроблю все, що буде потрібно”
  • “Так, я зроблю дешевше, ніж вказав”
  • “Так, оплатіть роботу потім”
  • “Так, давайте додамо це”
  • 5. “Таке зробити не можна”
  • “Був у мене один замовник…”
  • “Я на зв’язку в будь-який час!”
  • “Мені дуже потрібне це замовлення”

Відмовили – поясніть причину. Необґрунтоване “ні”, як плювок в обличчя клієнту – крайня неповага…. Якщо хочете залишатися корисними клієнтам і проявляти турботу навіть у разі відмови – дотримуйтесь трьох законів “ні”.

  1. Відмовляйте одразу.
  2. Пояснюйте причину.
  3. Давайте альтернативу.

29 Jan 2018

Related Post

Як є сальтисонЯк є сальтисон

Сальтисон – це незвичайний ковбасний виріб, до складу якого входять свинячі тельбухи (серце, нирки, язик, легені, печінка). Зельц традиційно готується зі свинячої голови (з додаванням шпику), а блюдо поміщається в

Де дізнатися про наявність ліківДе дізнатися про наявність ліків

Щоб дізнатися, чи є в лікарні препарати, що мають бути надані безкоштовно, можна скористатися модулем аналітики від ДП «Медичні закупівлі» чи сервісом «Є ЛІКИ». Дані останнього доступні для використання через