Показник відмов обчислюється шляхом розподілу кількості сеансів з переглядом однієї сторінки на загальну кількість сеансів, тобто як від загальної кількості сеансів.
Показник відмов в Яндекс. Метриці У Метриці відмовою вважається відвідування, що тривало менше 15 секунд. Цей час поставлений самою системою, тому змінити його неможливо.
70% і вище – це високий показник відмов сайту. 50-70% – середні значення, типові цифри для більшості проектів у мережі та односторінників. 30-50% – нормальний показник відмов, на «четвірку». 25% і нижче – відмінні значення.
Bounce rate, або показник відмов – це метрика, що відображає кількість відвідувачів сайту, які йдуть незабаром після відкриття сторінки і не роблять жодних дій. Показник розраховують у відсотковому співвідношенні до загальної кількості відвідувачів.